Diós-kávés szelet fehér csokoládé pudingos


Ajánld ismerőseidnek!





 

A piskóta hozzávalói :
4 db tojás
1 csipet só
5 dkg cukor
3 evőkanál feketekávé
8 dkg finomliszt
12 g sütőpor
5 dkg dióbél
3 evőkanál étolaj

A krém hozzávalói :
46 g fehér csokoládés pudingpor
3 evőkanál cukor
2 db tojás
3 dl tej
1 db narancs héja
10 dkg margarin
1 dl habtejszín

Díszítéshez:
2 marék darált dió





A piskótához a tojásfehérjét csipet sóval habbá vertem, a sárgáját a cukorral kikevertem, majd beledolgoztam a feketekávét, olajat. A lisztet elkevertem a darált dióval, sütőporral. Hozzáadtam a sárgájához, majd a végén a habot is beleforgatam.
A nagy gáztepsiben sütöttem meg, mikor kihűlt, hosszában ketté vágtam így lett 2 lap belőle.
A krémhez a pudingport a cukrot, 2 tojást, tejet, összefőztem, majd elzártam, és a narancs héját még forrón belekevertem. Kihűtöttem, majd belekevertem a margarint, a felvert tejszínt beleforgattam. Felével megkentem az egyik lapot, rá a másik lap, majd azt is lekentem, és darált dióval megszórtam. 

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is

      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje