Tejszínes,joghurt krémes szeletek

Ajánld ismerőseidnek!





Hozzávalók:
• 25 dkg porcukor
• 4 egész tojás
• 1 db citrom héja és leve
• 20 dkg liszt
• 4 ek forró víz
• 1 cs sütőpor



Elkészítése:
A tojásfehérjéket a cukorral keményre felvertem,hozzá adtam a tojás sárgákat,a citrom reszelt héját és levét és a 4 ek forró vizet.
Jól kidolgoztam. A lisztet a sütőporral összekevertem és a masszába óvatosan bele kevertem. Egy 25×39 cm-es tepsit sütőpapírral kibéleltem és a tésztamasszát bele öntöttem,elsimítottam.
Előmelegített sütőben aranysárgára sütöttem./180 fok,25 perc)

Megjegyzés:
A 4 tojásból készült és jól kidolgozott vizes piskóta nyolc tojásból készült rendes piskótának felel meg.
Krém hozzávalói:
2 db 125 gramm epres joghurt
5 dl habtejszín

A sütemény bevonáshoz:
15 dkg csokoládé
A tésztát ketté vágjuk .
A tejszínt kemény habbá verjük,majd a joghurttal tovább verjük.
Finom,könnyű masszív krém lett a végeredmény.
Az alsó lapra halmozzuk a krémet.
Egyenletesen elsimítjuk és a másik lappal befedjük.
A csokoládét az étolajjal vízgőz felett felolvasztjuk.
Csomómentesre keverjük és a süteményt bevonjuk.
Színes dekorcukorral megszórtam


Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is


      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      

Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje