Operaszelet



Ajánld ismerőseidnek!




Hozzávalók a tésztához:
7 db tojás
20 dkg cukor
10 dkg őrölt mandula
10 dkg kókuszreszelék
15 dkg finomliszt
2 tk. Sütőpor

A krémhez:

40 dkg étcsokoládé
5 dl tejszín
125 ml erős kávé
½ fiola rumaroma

A bevonathoz:
15 dkg csokoládé
1 ek. olaj





Elkészítése:
A tojásokat a cukorral habosra keverjük.
A mandulát,kókuszreszeléket,lisztet,sütőport összekeverjük.
A tojásos masszához keverjük.
A tészta masszát 3 részre osztottam,sütőpapírral fedett tepsiben külön kisütöttem.(180 fok)
A tepsi mérete:23×38 cm
A krémhez a tejszínt felmelegítettem,a csokoládét apróbban összetördelve beleszórtam.



A tejszínnel együtt felolvadásig melegítettem.
Kevergettem kihűlésig,majd a hűtőszekrénybe tettem.
A lapokat rumaromával összekevert kávéval ,egy ecset segítségével lekentem.
A hűtőben várakozó csokoládés krémet jól kihabosítottam és a lapok közé töltöttem.
Egy keveset hagytam a felső lapra is.

A csokoládét az olajjal mikróban felolvasztottam és a süteményt bevontam


Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is


Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje